Ik ben opzoek naar info over de verschillende bruidsjurken.

kan iemand mij info over de Alijn, de empire style, de sheath,de basic ball gown,de suit en andere geven of vertellen waar ik dit vind?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Leuk...trouwen!!!

De verschillende type bruidsjurken zijn special gecreerd voor verschillende lichaamsvormen.

Het gaat dan om de silhouette van de bruidsjurk. Er bestaan de volgende silhouetten:
* A-Line
* Baby Doll
* Ball Gown
* Empire
* Fit-N-Flare
* Mermaid
* Princess
* Sheath
* Trumpet
* Two-Piece

Hierbij heb je verschillende websites die je verdere info kunnen geven.

Success!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kijk hier eens misschien zit er wel tussun wat je zoekt..
http://www.istanbulmoda.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
New Styling Bruidsmode - Kerkstraat 99 - 1354 AA Almere - Tel: 036 540 7990 .

veel geluk jullie samen

trouwe is houwe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal niet zo moeilijk over doen, maar gewoon een bruidsmodezaak binnen stappen (de eerste de beste is meestal een prima keuze, want je moet er een paar keer heen, maar je mag natuurlijk ook best een beetje neuzen)en je goed laten voorlichten.

Niet alleen weten ze in een goede zaak heel wat over stijlen (al heb je die kennis echt helemaal nergens voor nodig trouwens, tenzij je trouwjurken wilt gaan ontwerpen)maar weten ze ook ongeveer wat jou staat en in welke richting je het het beste kan zoeken. Ze kunnen je zelfs helpen met ontwerpen, of, als je een beetje aardig kunt tekenen, jouw ontwerp uitvoeren.

Voor de verschillende stijlen zou je echt per stijl moeten googelen op kostuumgeschiedenis ofzo. Maarja, daar kun je echt een hele studie over maken voor je er iets zinnigs van kan zeggen. Dus laat het je maar gewoon allemaal lekker aanleunen, kies iets uit wat JIJ mooi vindt, en geniet er van.