Privé is daar waar jij thuis en de baas bent... Jouw eigen huis is voor jou privé, voor mij niet...
Publiekelijk is daar waar iedereen mag komen... Dus een treinstation is publiekelijk... Een markt is publiekelijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

prive is wat jou eigendom is.. publiekelijk is wat voor iedereen vrij toegankelijk is..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prive is anoniem of te wel alleen voor je zelf. Onbekend dus.. En publiekelijk is volgens mij open voor iedereen.