nicht achter nicht wat komt daarna?

Is daar op internet ook ergens een overzicht over te vinden?

Toegevoegd na 2 minuten:
Zo alls dit? http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Voorouder_(verwantschap)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Heel simpel: gewoon achter achter nicht.
Zie de afbeelding

Toegevoegd na 3 minuten:
Zoals hieronder aangegeven moet het inderdaad aan elkaar natuurlijk: achterachternicht.
In de afbeelding kun je de hele reeks zien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Achterachternicht. Maar dat kan tot spraakverwarring leiden. Daarom is het beter om de officiële aanduidingen te gebruiken: achternicht in de derde, vierde, vijfde graad, enz.
Amadea