Is er tegenwoordig op alle zenders minder bloot op de tv? Kunnen programma´s die voorheen zonder ophef uitgezonden werden, zelfs niet meer herhaald?

Bloot wordt weer taboe!!!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Het trekt geen kijkers meer omdat iedereen er toch nooit naar kijkt (zeggen ze) hoewel vroeger nooit iemand naar de Barend en Servet shows keek wist iedereen wel wat er allemaal te zien was geweest.
Maar tegenwoordig gaan mensen voor bloot gewoon op internet. Lekker anoniem
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Teveel bloot verveelt. Toen het nog taboe was werd het juist gebruikt om kijkers te trekken. Nu het geen taboe meer is moeten ze op een andere manier de kijkcijfers opkrikken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bloot is al lang geen taboe meer.

Dat er steeds minder bloot op tv verschijnt is het gevolg van:
- protesten uit de maatschappij
- het uitstekende waarden en normenbeleid van deze regering
- de golvende bewegingen van trends
- de mensen immuun worden voor bloot, het wordt minder spannend door een langdurige overdosis.

Aandachtspunt: ik durg teletext niet in bijzijn van mijn jonge kinderen te gebruiken vanwege de schunnige reclameteksten.

Oh ja, ik ben geen moraalridder en ruim denkend.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Deva;

Niet zozeer taboe alswel niet commerciëel interessant meer. Door de veelheid aan zenders en de intrede van de commercie zijn programma's die niet voor een breed publiek bedoeld of geschikt zijn steeds meer naar impopulaire tijdstippen en minder bekeken zenders verschoven. Minder bloot op tv misschien, maar binnenkort is het weer rokjesdag, dus meer (beschaafd) bloot op straat. Is ook mooi.