ik mis de laatste boot van texel naar den helder wat moet ik nu doen

behalve in de auto slapen of op het strand

help

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Een nachtje in een hotel slapen, en morgenvroeg de boot pakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het is vrijdag nacht; is er geen kroeg open waar je je tijd kan doden?
Of zoek een hotelletje als je geen andere slaapplek hebt daar...
Of inderdaad, maak een flinke wandeling tot je iets beters te doen hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is lekker zacht weer. Maak een nachtwandeling en geniet van het ruisen van de zee en het zand dat knispert onder je schoenen en de wind en de regen die je willen omhullen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slaap overdag en 's nachts gaan wandelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon naar een campingdisco gaan en daar met iemand aanpappen en vragen of je bij gem of haar in de tent mag overnachten..