Op welke dagen was de 'wurger van Delft' geboren en gestorven?

Ik kan weinig informatie vinden over Hans K de moordernaar van Ada van Lansbergen. Waar vind ik deze? En voornamelijk deze 2 data?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Precies een jaar na de moord maakte hij zelf een eind aan zijn leven. Dus dat was op 24 november 1971. Op 7 januari 1971 was hij 25 jaar, dus zal zijn geboortejaar 1946 zijn. Op welke dag de Delfse verkoper J.C. K. werd geboren zal alleen zijn familie weten. Dat zijn privégegevens.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de research! Je moet eens weten hoe weinig er binnen familie wordt uitgewisseld als het over dit soort onderwerpen gaat.