Hoeveel mensen zijn er sinds 2010 op de wereld ?

wist het wel van 2007, maar die informatie klopt denk ik niet meer.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Op 1 januari 2010 waren er ongeveer 6,81 miljard mensen op de wereld. Elke dag komen er 200.000 mensen bij. Deze site geeft de actuele stand van de wereldbevolking:

http://www.worldometers.info/nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Elke dag komen er circa 200.000 mensen bij op de aarde dus reken maar uit
we zijn nu 71 dagen onder weg x 200.000=14200000 kinderen er bij in 2010
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel mooi. +1.
er komen er iedere 10e seconde weer meer bij...er vallen er ook af...
ik googelde net en de stand was:
niet bij te houden:
klik even op de link dan zie je het...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi. +1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je wel Conan
Er worden elke seconde 3 à 4 baby's geboren. Uitgaande van vier is dat dus 24,5 miljoen sinds de jaarwisseling.