Hee Kwebbel, daar wordt mee bedoeld dat jij de gene bent met grenzen maar ook met remmingen,dus die keuze maak je echt zelf. Je kunt de stap maken eroverheen te stappen of niet. ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (4)

Dat jij degene bent die jezelf belemmert vooruit te komen.

Vaak zijn dat angsten of het niet los kunnen laten van oude gewoontes. Maar ook, geen vertrouwen in jezelf hebben enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je zelf vaststelt,hoever je gaan kunt in een bepaalde situatie.En dat je dan ook zelf kunt beslissen daar van af te wijken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit zijn de nietszeggende uitspraken... Ik hoorde laatst de volgende: Je moet over je eigen schaduw leren springen...

Je kunt nooit over je eigen grens gaan... Hoe moet dat dan?

Wellicht is de uitleg als volgt: Je gedachten bepalen je grens en als je die gedachtenbeperking niet had, dan was je minder belemmerd... Dus laat je gedachten niet je ervaring, doen en laten bepalen, dan ervaar je minder je eigen beperkingen of zelfs helemaal niet... Dat zou mogelijk zo kunnen zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stel...
Je wilt al jaren het rijbewijs halen,maar je hebt een ongeloofelijke angst.Die angst houdt je maar tegen.
Toch besluit je op een dag het toch te doen en je slaagt!
Dan ben je over je grens heen gegaan....(de angst)