De Simpsons zijn op tv....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

antwoorden geven op goeie vraag is een goede tijds besteding
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ontspannen lijkt mij de beste optie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bezoek ook eens
http://gvsoos.yourbb.nl/

Toegevoegd na 1 minuut:
Of misschien kun je een goeie vriend(in) opzoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker relaxen.
Een goed boek lezen.
Vrijwilligerswerk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrijwillligerswerk, sociale contacten leggen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel blij zijn ! de meeste mensen hebben tegenwoordig geen tijd meer over!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sporten of op bezoek gaan bij je familie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga eens lanterfanten.......!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een van mijn favoriete motto de laatste tijd is:
Ambition is a poor excuse for not having the good sense to be lazy...

Blij dat ik van die ambities af ben, dat ik niet zo veel meer hoeft, dat ik lui mag zijn als ik dat wil.

Wat denk je van computerspelletjes? Er zijn er honderden, die je allemaal een uur gratis mag spelen.
Ben je weer heel veel tijd kwijt.......

Wat denk je van de bibliotheek? Er zijn honderden, duizenden boeken, en tijdschriften. Daar is vast wel iets bij wat je leuk vind. Kan je heel veel tijd mee kwijt zijn...

Wat denk je van een hobby? Er moet toch iets zijn wat je leuk vind om te doen? En als je het goed wilt doen, zul je moeten oefenen, erover lezen, en er heel veel tijd mee
kwijt zijn.

Wat denk je van een studie? Al dan niet schriftelijk. Leer een taal, een muziekinstrument bespelen, een kundigheid.
Of ga filosoferen. Kan je echt heel veel tijd mee kwijt zijn.

Of ga bij een club. Een biljartclub, een bridgeclub, een schaatsclub, een fotoclub, een kletsclub........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrijwilligerswerk in een verpleeghuis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kwaliteitstijd voor jezelf. Ga maar eens ontspannen, leer jezelf eens kennen.