Valt er een link te leggen tussen kale mannen en maatschappelijk succes?

Wordt dat gebrek aan haar gecompenseerd met effectiever gebruik van de hersenen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor alle duidelijkheid: ik bedoel kaalhoofdige mannen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

naarmate mannen ouder worden, hebben ze meer kans om kaal te worden.
naarmate mannen ouder worden, hebben ze meer kansen gehad op carriere maken en maatschappelijk succes boeken.
leeftijd is de link, geen effectiever hersengebruik, al komt ook dat soms met de jaren.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Nee hoor! Ik ken hele domme mannen die kaal zijn;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kale mannen zijn vaak wat potenter, maar daar houdt het wel mee op heb ik begrepen, en dan moet het natuurlijk kaal zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar is natuurlijk maar een traditioneel antwoord op:
'Waar hersenen zitten, groeit geen haar'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk dezelfde link als tussen kale mannen en goed pianospelen. Of kale mannen en verstand van tuinieren. Of....en ga zo maar door....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het enige wat verschilt tussen mannen die kaal zijn en mannen die dat niet zijn(van nature) is dat mannen die kaal zijn meer testosteron aanmaken wat ervoor zorgt dat onder andere je spierstelsel wordt ontwikkeld, sperma wordt aangemaakt en dat je zin krijgt in seks. Maar het heeft dus ook invloedt op het kaal worden.

dus kale mannen hebben waarschijnlijk beter ontwikkelde spieren, beter sperma en hebben meer zin in seks, maar of dat je maatschappelijk meer succes geeft? Onderzoek zal het moeten uitwijzen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als een man maatschappelijk succes heeft,zal hij meestal op vergevorderde leeftijd zijn. De kans dat hij dan al kaal is,is dan ook navenant groter.
Dat zou een link kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar is geen enkel verband tussen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kale mannen hebben vaak meer testosteron.
En over dat hormoon zijn heel veel websites volgeschreven.
Begin maar hiro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kaalheid straalt macht en gezag uit, wat meer succes geeft!