Waarom mag deze meneer wel dit soort uitspraken doen?

Zie http://www.at5.nl/artikelen/34488/lijsttrekker-rmp-bestrijdt-homoseksualiteit

Dit zou niet gezegd kunnen worden over joden..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het idee nu dat die meneer op jouw afbeelding keihard met zijn billetjes op die rotspunt belandt?
En is die vis daar nu alvast om aan het lachen?

Het beste antwoord

Ach geestelijk beperkte mensen mogen dat zeggen hoor. Dat moet je met een korreltje zout nemen.

Die vent kan niet eens praten, laat hem eerst Nederlands leren!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Hij mag dit soort uitspraken ook niet doen. Als er een aangifte tegen deze man wordt gedaan, heeft het OM echt wel genoeg aanleiding om te vervolgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laat die man dit soort uitspraken vooral doen, en behandel hem zoals dat hoort in een democratie: stem op een ander.

Eerlijk waar, dit soort van uitspraken zou de keus makkelijker moeten maken - weer een persoon minder om uit te kiezen. Als hij niets gezegd had, maar er wel naar was gaan handelen na te zijn verkozen, was het pas een echt probleem geweest. Nu weet je in elk geval wat voor artikel er in de verpakking zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, heel fijn als die politici hun ware gezicht laten zien.
Zo weten we ook weer op wie we (niet) moeten stemmen! +
Die meneer kan met succes vervolgd worden, ware het niet dat hij niet toerekeningsvatbaar is.
En ik vind het nooit leuk als GeenStijl onderwerpen hier tot vraag worden verheven. Verzin zelf een leuke vraag of ga lekker reaguren aldaar.
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Huh? Ikke?
AWM
14 jaar geleden
Ik weet een hoop antwoorden, maar mijn geheugen is maar zo-zo. Ik heb even een geheugensteuntje nodig, sorry...
AWM
14 jaar geleden
Ah, die! Ik meen dat ik die van de AT5-site had, nog voor Dumpert ermee aan de haal ging....
AWM
14 jaar geleden
Nou, deze foto stond daar bij 'Gespot'. Bezoekers mogen hun eigen foto uploaden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geenstijl, brr daar krijg ik kippenvel van!
Dat mag hij niet doen ,het zegt genoeg over wie deze man is. En maak ik mij boos over zijn uitspraak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben voor vrijheid van meningsuiting ookal ben ik er totaal niet mee eens. als we niet meer kunnen zeggen wat we vinden of denken wordt de maatschappij pas echt gevaarlijk. tussen zeggen en daden zit naar mijn mening een groot verschil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat mag ook niet volgens mij. Maar wat ik veel erger en schijnheiliger vind is dat de heer Rouvoet van de CHRISTENunie die de taken van Ex minister Plasterk heeft overgenomen de homotaken(als ik ze zo mag noemen) heeft afgeschoven naar z'n staatssecretaris!