Ik wil een brief naar het buitenland verzenden. Kan ik deze gewoon door de rode brievenbus gooien of moet ik deze elders inleveren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
15.9K

Antwoorden (4)

Ja, mits je het adres en het land hebt vermeld op de enveloppe (maar dat lijkt me logisch).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Iets meer.postzegels erop plakken en in overige postcodes gooien, en je opgestuurde brief komt in het buitenland aan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat kan, maar er moeten wel meer postzegels op dan op een brief binnen nederland. Hoeveel dat is kun je opzoeken op http://www.postnl.nl/voorthuis/brief-versturen/brief-buitenland/, het hangt af van het land waar de brief heen moet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het veiligste is het afgeven van de brief op een postkantoor. De beambte weegt dan de brief en vertelt je meteen hoeveel postzegels er op moeten en regelt dit dan ook voor je.