Hoe kun je in contact komen met Nederlandse bedrijven die banen aanbieden in het buitenland?

Ik zou graag een paar jaar in zuid of noord Amerika werken als engineer/consultant/ project manager. Hoe kom ik in contact met (internationale)bedrijven die zulke banen aanbieden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Via bijgevoegde links kan je extra informatie vinden over de mogelijkheden én over de noodzakelijke stappen die dienen genomen te worden voor zo'n buitenlands werk-avontuur.

Er zijn vast nog meer informatiebronnen.
Tik bij Google "Nederlandse bedrijven in Amerika" in en je krijgt een hele lijst aan mogelijkheden.

Ik wens jou alvast een fantastische tijd tijdens de voorbereidingen want een degelijke voorbereiding die je met goed gevoel kan afronden die garandeert ook een leukere tijd op die andere bestemming.

Liefs en immens véél Succes gewenst!

Toegevoegd na 1 minuut:
PS:
Na het lezen van de links is het uiteraard de bedoeling dat jij zelf belt of mailt (zie contactgegevens op de betreffende info pagina's) naar die bedrijven hé want met lezen alleen kom je er uiteraard ook niet ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Eens in de zoveel tijd is er ook de banen beur, daar kan je ook praten met de mensen van het land zelf en wat zij jou kunnen bieden.