waarom zijn postzegels die je online besteld duurder dan dat ze in de winkel zijn?

ik keek op postkantoor.nl, daar vragen ze voor 1 vel (10 zegels, die 54 cent per stuk zijn) 6 euro, dacht dat winkels geen winst mochten maken, en bij mijn weten zijn de postzegels prijs zelf nog niet verhoogt (sinds januari2013)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

In de winkel neem je ze meteen mee nu moeten ze opgestuurd worden en dat kost geld.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
PostNL heeft in alle stilte zijn postzegelprijs per 1 augustus verhoogd naar 60 cent.
ronron1212
10 jaar geleden
Dan staat er ook 0,60 op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De postzegels hebben tegenwoordig allen een 1 erop staan. Er staat geen bedrag meer op. Postzegels met 54 cent erop bestaan niet.
Ik denk dat de vraagsteller niet op debhoogtebis van de nieuwe prijzen.
ronron1212
10 jaar geleden
De bezorgkosten moeten betaald worden Robinma ze worden echt niet gratis bezorgt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jazeker wel ronron. Postkantoor.nl is van postnl. Verzending is hier (tijdelijk) gratis.
ronron1212
10 jaar geleden
Nu dus schijnbaar dan even gratis anders dus niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron ze heeft gewoon gelijk. Al een aantal jaar staat er geen prijs meer op en niet iedereen weet dat de prijzen per 1 aug weer omhoog zijn gegaan.
ronron1212
10 jaar geleden
Pelle staat er ook in de vraag wanneer de vraagsteller ze gekocht heeft?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee maar hij wil weten waarom ze 60 ct per stuk op de website kosten en daar heeft robinma het juiste antwoord op. In de winkel zijn de postzegels ook 60 cent nu.
Nou. Sinds 1 augustus 2013, zijn de prijzen van postzegels wel verhoogd. Naar 60 cent.
Ook in de winkel betaal je dus 6 euro per 10 postzegels!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
er staat duidelijk in de vraag
ik keek op postkantoor.nl, daar vragen ze voor 1 vel (10 zegels, die 54 cent per stuk zijn) 6 euro,dus hij heeft het niet over 0,60
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron, robinma heeft gelijk: http://www.nrc.nl/nieuws/2013/05/31/minder-brieven-dus-duurdere-postzegels-6-cent-extra-per-1-augustus/
bamibal
10 jaar geleden
ronron, op postzegels staat al een tijdje geen bedrag meer, maar alleen een nummer. De vraagsteller gaat er kennelijk van uit dat een postzegel 54 cent kost, maar dat is per 1 augustus 60 cent. Het antwoord is dus correct.
ronron1212
10 jaar geleden
Bamibal staat er in de vraag ook wanneer de vraagsteller heeft gekeken of gekocht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat maakt dat uit. De vrager stelt 54 cent. Dat is onjuist en daardoor ontstaat het verschil. Of wil je nu gaan beweren dat 5,40+60c verzendkosten(verzendkosten die er nu niet meer zijn) een waarschijnlijker verhaal is dan dat de vrager niet op de hoogte is van de prijsverhoging?