Wat is een leuk afscheidscadeautje voor een meisje van 3,5 jaar dat haar klasje gaat verlaten?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel ik een cadeautje voor kinderen die in dat klasje blijven...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt luchtballonnetjes maken met popcorn erin. Daarvoor heb je nodig:

- kartonnen bekertjes
- rietjes
- kleine ballonnetjes
- popcorn

Plak drie rietjes tegen de binnenkant van het bekertje aan. Ongeveer op de heltf van het bekertje beginnen. Stop tussen de rietjes een opgeblazen ballen met het tuintje naar beneden en plak het met plakband aan de rietjes vast. Het bekertje vullen met popcorn of iets anders lekkers. Op het ballonnetje kun je nog met stift een tekst schrijven.

Toegevoegd na 55 seconden:
ballen moet ballon zijn natuurlijk ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Vraag aan \je eigen kinderen wat zij leuk vinden of zouden vinden om te krijgen.
Die weten beter wat momenteel in is

Toegevoegd na 3 minuten:
ook leuk is dit idee wat ik tegen kwam bij het googlen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb destijds bij de oudste haar handje op papier getekend en uitgeknipt. Daarop geschreven 'naam' neemt afscheid. DAAAAG!!!
Dit op een prikker geplakt en in een mandarijntje gestoken. Ieder kindje krijgt dus een mandarijntje met een handje. Eventueel kun je op de achterkant nog het nieuwe adres of zo schrijven.

Toegevoegd na 1 minuut:
Mandarijntje mag natuurlijk ook een cakeje zijn als je dochter dat liever eet... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb voeger toen ik ook wel eens zoiets meegemaakt toen ik in het ziekenhuis lag en we hebben toen jojo's gegeven en dat was echt een succes en niet zo kostbaar maar wel leuk om mee te spelen ik was toen 4 jaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een sleutelhangertje waar een pasfoto van het meisje in kan. of een papiertje erin waar het meisje zelf iets op kan tekenen.
dan is het wat een persoonlijker kado
14 jaar geleden
vraag de ouders wat hun kinderen leuk vinden.