Als je sturend te werk gaat.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voortduren richtlijnen geven, iedereen dirigeren, commando's geven etc.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je een richting kunt bepalen of aangeven voor een ander of voor een groep... En als je kunt bevelen opdragen aan een ander of een groep dan ben je directief...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Als je het voortouw neemt,
dus richtinggevend.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je direct bent in woorden en en het voortouw neemt de koers bepaald welke richting je op wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Als je alles achter je rug hebt, om bepaalde dingen te gaan verichten ben je directief volgens mij. Dan ken je aan de gang..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als men formeel is