Is er een site of een app waar te vinden is In welke Nederlandse steden openbare toiletten staan voor vrouwen?

Is er een site of een app die vermeld waar je deze sanitaire voorzieningen kunt vinden als je in een onbekende stad bent?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja er bestaan inderdaad sites én apps die openbare toiletten in kaart brengen.
Tik bij Google het woord toiletkaart of toiletmap in en je krijgt diverse voorbeelden.
Ik geef je hieronder enkele links om je op weg te helpen.

http://www.antwerpen.be/eCache/ABE/80/92/648.Y29udGV4dD04MDM0MDMz.html

http://www2.nijmegen.nl/content/1310065/openbare_toiletten

Of er ook toiletpapier voorzien is weet ik niet, misschien bestaan daar ook specifieke sites voor? Hahaha

Je kan er altijd een vraag op GV over stellen hé ;-)

Liefs en veel toiletplezier gewenst!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja die is er wel. ToiletFinder. Ik ben niet zeker of het van of los van elkaar geschreven wordt.
Hier heb je wel internetverbinding voor nodig maar dat is tegenwoordig niet meer echt een probleem ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Gezien jij via internet antwoord geeft zou het toch ook mogelijk moeten zijn om te googelen of je het los of aan elkaar geschreven schrijft. En dan kan je gelijk de link ervan doorgeven...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat klopt dan ook wel weer ;) Hier is de app.
https://itunes.apple.com/nl/app/toiletfinder/id311896604?mt=8
En het is dus ToiletFinder (aan elkaar)