Dat gebruiken ze met betrekking tot hun personeel. In vacatures staat: "Aan de mooiste sprookjes werk je zelf" en dat duidt er dus op dat je werkt aan de mooiste sprookjes. Het is je werk en in jouw werk ben je bezig met sprookjes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aan je eigen sprookjes werk je zelf als je je fantasie laat werken. Iets lijkt een sprookje in jouw eigen fantasie en je bepaalt dan zelf hoe dat sprookje eruit ziet.
Hoe het verloopt dus en hoe het eindigen zal. Jouw leven kan er uitzien zoals je het in jouw sprookje zou wensen, door hieraan te werken.
Met andere woorden; Als jij geld wilt verdienen om iets wat je wenst te kopen,
moet je op werk bij hun solliciteren. Hierdoor kan jij jouw sprookje uit laten komen.
Je moet er zelf dus mee beginnen en er werk voor verrichten.
Het komt niet vanzelf aanwaaien. (^0^)
amc
10 jaar geleden
Ik heb het vermoeden dat de Efteling hiermee bedoeld, dat de sprookjes met de tijd meegaan. Vroeger had je sprookjes van HolleBolleGijs, Hans en Grietje, Roodkapje, de Wolf en de Zeven Geitjes. Deze sprookjes zijn volgens mij uit de tijd en er komen nu nieuwe voor in de plaats en hier speelt de Efteling op in en gaat zo met de tijd mee.