Hoe DHL/Duane vertraging zo snel mogelijk opheffen?

ik heb daarnet een Oppo Find 5 bestelt, due ik zo snel mogelijk binnen wil krijgen. Nu weet ik dat DHL, bijna, altijd geconctrolleerd wordt, dat leverd vertraging op.

Hoe kun je die vertraging zo snel mogelijk opheffen, om het productbte ontvangen?

Toegevoegd na 27 minuten:
Bestelling uit China

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat je DHL als vervoerder hebt gekozen, zal het vaak niet lang duren omdat het om een 'express' verzending gaat.

Als je nog belasting, invoerkosten etc. moet betalen, zal DHL je hier later een rekening over sturen. Want DHL betaalt het alvast zodat het pakketje eerder bij jou aankomt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bestelling uit China, klopt dat dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dit gaat over een pakketje uit China.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanks.

Andere antwoorden (1)

Niet.

Als de douane het nodig acht de zending te doorzoeken kan jij daar niets aan veranderen en DHL (Doet Het Langzaam) ook niet.

In dit soort gevallen is het juist van belang rustig te wachten, een ambtenaar op haasten heeft altijd een averechts effect.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eigenlijk bedoel ik of je dan actie moet ondernemen bij DHL, om het pakket door te laten gaan in het proces.