zijn studentenkamers in belgie vaak voorzien van wasmachines, meubilair, etc?

Ik wil misschien op kamers gaan in Belgie, en ik vraag me af of je dat goed kunt vergelijken met op kamers gaan in NL.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Verschilt per kamer denk ik of het aanwezig is

Antwoorden (1)

Er zijn studenten kamers van beide soorten, volledig gemeubileerd of kaal om zelf in te richten, de prijzen zijn natuurlijk in functie daarvan.
Soms, maar eerder niet, heeft men een aparte wasruimte, maar dit is zeldzaam, mede omdat er dikwijls in studenten buurten een wassalon is.