Absoluut niet. Twee lakens van eenzelfde pak, alleen de naam verschilt. Eerstgenoemde is, vergeleken met de laatste vijf letters langer en heeft de J vervangen door een G, de O door een E en de P door een N. Daarnaast is er STIJL aan toegevoegd.

Door al die stijl verliest ze misschien aan ingetogenheid en zakelijke indruk. Kan ook komen omdat er twee verschillende organisaties aan werken (een dochter organisatie van Telegraaf en een gevestigde publieke televisie omroep), maar dat lijkt me een onmogelijk te bewijzen kwestie want logo's zeggen niks. Uiteindelijk is het dus natuurlijk zo relatief als elk mogelijk denkbare theorie die je als een raster over de bladzijdes zou leggen.

Kortom: zo op het eerste gezicht kan ik inderdaad ook geen verschillen ontdekken.

Sorry, wat wilde je ookalweer weten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat mag. Voornamelijk naar ironie, het geven van een antwoord op zo'n manier dat het meestal wel duidelijk is dat het niet in ál zijn aspecten serieus hoeft te worden opgevat.

Andere antwoorden (3)

uuuuuh.... Kwaliteit journalistiek wellicht?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Joop is links en Geen Stijl is rechts. En oja, Geen Stijl is meer met een vette knipoog en dus veel geestiger
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dejoop is vara (dus pvda), vooringenomen en nogal zuur. geenstijl is onafhankelijk, cynisch en gericht op jonge hard werkende mensen.