Worden jongens anders opgevoed dan meisjes (met bronnen erbij van jouw standpunt)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opvoeden doet iedere ouder op zijn/haar manier. Daar kun je niet effies een bron, anders dan jezelf, bij eisen lijkt me zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jezelf = de antwoorder/ster

Het beste antwoord

Ja, maar de basis is gelijk. Een meisje wordt alleen beschermder opgevoed omdat ze door veel ouders als iets kwetsbaarder gezien word.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja heel anders, meisjes worden als meisje opgevoed, jongens niet...

Bron: XiniX...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja heel anders..
Ik moest vroeger altijd heel vroeg thuis zijn als ik ging stappen.
Mijn broer mocht thuis komen hoe laat hij maar wou!!
En als ik dan vroeg waarom, kreeg ik het antwoord omdat JIJ een meisje bent...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pff, wat flauw/gemeen/naar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, en meisjes kunnen aangebrand thuiskomen (zeggen ze in Brabant)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker, en ik luisterde ook nooit;-)
Dus hoef ook weinig in te halen;-)