Wat te doen als je vn spanje komt,geen inkomen heeft ,bij fam.woond,en toch wil gaan werken?

Toegevoegd na 1 minuut:
ps ik woon nu wel in belgie,ben van spaanse nat.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

Een baan zoeken misschien?!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorgen voor een geldige ID, paspoort of verblijfsvergunning. Ga naar uitzendbureau's en het
Belgische CWI.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Direkt werk zoeken natuurlijk. zelf en via arbeidsburo.
Er is werk genoeg zeker als je wat talen spreekt.
Zorgen dat je gebruik maakt van je situatie. Er zijn genoeg bedrijven die graag mensen in dienst nemen die goed Spaans spreken om dat ze daar veel zaken doen.
Succes !!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt proberen om Spaanse les te geven totdat je een andere baan hebt gevonden waar je naar op zoek bent.

Er zijn genoeg personen die Spaanse (bij)les of Spaanse uitspraak willen leren. Wie kan ze dat nu beter bijbrengen dan iemand die Spaans als moedertaal spreekt.

Saludas, buena suerte!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mag hier gewoon werken vanwege de EU en als je nog jong bent dan zul je wel wat moeite moeten doen, maar je redt het wel.