De dienst kijk- en luisteronzoek had een nieuwe manier gevonden om zwartkijkers op te sporen. Deze opsporing kon alleen worden voorkomen door het raam achter de TV te blinderen met aluminiumfolie. Honderden Nederlanders zijn ingestonken, de controleurs hoefden alleen maar aan te bellen bij de huizen die folie voor het raam hadden. Miljoenen extra aan inkomsten zijn toen opgehaald.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geweldig......!!!

Andere antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jaren geleden toen aangekondigd werd dat Loekie de Leeuw vervangen zou worden door Disneyfiguren.......en dat niemand er op reageerde omdat het niemand echt kon boeien
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
* Microsoft koopt Apple
* Geert Wilders word burgermeester
* Hans van der Togt nieuwe presentator Comedy Central
* Mobiele Paddoshop
* Google’s gBall GPS football
* Xbox Alpine Legend
* Warner Bros koopt Piratebay
* Google Japan (of is dit van vorig jaar?)
* Amazon gaat de wolken in
* 3 in 1 Google Search
* Computerworm
* Britse vrouw wil scheiden van haar man na foto op Google Streetview
* YouTube Upside Down
* Woopra gebruikt webcam van bezoekers
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij mijn vader op het werk vroeger werd aangekondigd dat bij iedereen een vast bedrag van zijn salaris zou worden ingehouden, en dat de bedrijfskantine dan gratis zou zijn. Dat werd niet door iedereen even goed ontvangen ;-)

Toen de mensen op 1 april met overvolle trays bij de kassa stonden en ze toch moesten betalen, was het toch een echte 1-april-grap.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik herinner mij nog goed dat toen ik jaren geleden in Antwerpen woonde er in de krant een bericht kwam dat de zoo wwegens geldgebrek moest sluiten en de mensen werd gevraagd om de dieren op te vangen. Iedereen kon gratis dieren op halen ze moesten alleen een kooi meebrengen.
Er waren honderden mensen in gestonken maar eentje had het blijkbaar toch door en belde de krant om te vragen wat de gemiddelde afmetingen waren voor de kooi van een olifant.
Stond toe echt in de krant was in de jaren 70