binnen hoeveel tijd moet je je studenten reisproduct laten stop zetten als je stopt met school ??

Mijn zoon is na de grote vakantie niet meer toe gelaten op school.waar en binnen welk tijd bestek moet hij zijn reis product van zijn ov laten halen? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Zie hieronder:
"Stop je met je studie? Of heb je geen recht meer op studiefinanciering? Dan heb je geen recht meer op het studentenreisproduct. Log in op www.duo.nl om je studentenreisproduct stop te zetten of bel met de DUO Stopzetlijn (088-424 76 99) om per direct stop te zetten.

Je krijgt géén apart bericht van de Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) dat je je studentenreisproduct moet stopzetten. Doe je dit niet (of te laat), dan kost je dat € 97,- per halve maand.

Wijzig je in Mijn DUO de einddatum van je studentenreisproduct? Dan ontvang je automatisch van DUO een brief met instructies als je het stopzetten nog moet bevestigen bij een ophaalautomaat. Ontvang je geen brief? Dan hoef je niets te doen. "
Computoon