als je mensen hebt verwaarloosd bvb op gv hoe maak je dat dan goed.?

Toegevoegd na 4 minuten:
bvb je heb iemand weken niet gebelt, of je bent hier weken niet online geweest en je mailbox zit dan wel vol. hoe maak je dat goed.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe bedoel je ?
rebecca
14 jaar geleden
ik snap de vraag ook niet helemaal

Antwoorden (7)

Stuur je een persoonlijk berichtje met een mooie kerstwens en een goed nieuwjaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een nieuwe baby heeft vast meer recht op aandacht.
En nu maar hopen dat baileyisme hier zal worden toegepast...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uitleggen en opnieuw starten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hoeft je niet goed te maken.Mensen die je mailtjes hebben gestuurd of mensen die je anders regelmatig belde weten dat je net een baby hebt gekregen.Ze zullen allemaal begrijpen dat al je tijd en aandacht nu voor je baby is. En zo hoort het ook.
Stel je voor dat je zoveel aandacht aan je mailbox en telefoon zou besteden dat je later aan je kind moet vragen; "ik heb je verwaarloosd,hoe maak ik dat goed ?"

Je bent aan niemand verantwoording verschuldigd,alleen aan je allernaasten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet schuldig voelen tegen over anderen. met deze vraag heb jij toch alles weer goedgemaakt .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hoeft hier niets goed te maken, fijn dat je er weer bent, daar gaat het om :)

Zo is het ook met ECHTE vriendschap, je hoeft elkaar niet altijd te zien of te spreken.
Maar als je elkaar weer ziet, is het gevoel als vanouds, zo'n vriendschap hebben wij ook met een lief stel :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je mensen hebt verwaarloosd moet je gewoon met die gene praten je moet die gene laten voelen dat je er weer bent voor hem/haar en dat je het nooit meer laat gebeuren