ik zoek iemand die ik vroeger gekend heb ongeveer 50 jaar geleden die wil ik nog eens terug zien hoe kan ik die het beste opsporen alvast bedankt ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.7K

Antwoorden (5)

Probeer het eens bij schoolbank of typ de naam eens in in google,wie weet wat daar tevoorschijn komt.

Je zou ook facebook en hyves kunnen proberen,maar ik denk dat je dan meer kans maakt op schoolbank of dat je weet waar de persoon gewoont heeft en hoe lang,misschien dat daar nog iets te achterhalen valt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zet eens een oproep op de site seniorenplaza.
Dit is een site voor ouderen.
Of zet een oproep bij marktplaats rubriek opsporing.

Toegevoegd na 54 seconden:
Het moet zijn seniorplaza.
11 jaar geleden
Volgens mij maak je de grootste kans via het KRO-radioprogramma "Adres Onbekend", dat binnenkort ook door veel regionale omroepen zal worden uitgezonden.
Je hoeft alleen maar een formuliertje in te vullen, zij doen de rest:
11 jaar geleden
Ik zou eerst eens rondzoeken op het internet, de naam eens intypen bij google (met aanhalingstekens), op facebook.. Of je kunt misschien eens vragen bij andere mensen die hem of haar kenden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het hangt er vanaf waarvan je die persoon kende. Als het een oud-klasgenoot is, kun je terecht op schoolbank.nl.