Wat is een goed informatief boek over het land Tunesie?

Ik wil meer te weten komen over de geschiedenis, bevolking, infrastructuur, handel, landbouw, toeristme, en andere informatie specifie gericht op dit land.
Wie kent er een goed naslagwerk.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

lonly planet! (engelstalig)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dagboek uit Tunesië
Ruby woont sinds een jaar of twintig in Tunesië, een land met een andere cultuur, met totaal andere gewoonten. Dat levert voor een nuchtere Nederlandse die haar ogen niet in haar zak heeft, genoeg stof op voor een leuk dagboek. In een reeks korte verhalen beschrijft ze wat ze dagelijks meemaakt. Dat doet ze met een vlotte pen, en met een aantrekkelijk waarnemingsvermogen. Daardoor krijgen we een aardig, respectvol, en zeker ook realistisch beeld van een Afrikaans land waarvan we eigenlijk nog zo weinig weten. Een leuk, informatief boek voor wie Tunesië op het programma heeft staan. En een ontspannend boek voor wie alleen maar iets van het dagelijks leven in dit land wil weten.

Auteur: Fendri - Rixel, Ruby van Formaat: A5
Genre: Wonen in het buitenland Uitvoering: Paperback
ISBN: 978-90-8539-089-3 Afwerking: Gelijmd gebrocheerd
Verschijnings datum: 01-01-2006 Aantal pagina's: 194
Vaste prijs: € 17,95