wat is de lichaamstaal van bekakte mensen?

Toegevoegd na 40 minuten:
Dus echt hoe uit zich hun lichaamstaal.

Toegevoegd na 42 minuten:
Bijvoorbeeld hoe acteer je een bekakt iemand op toneel, zodat gelijk duidelijk is voor iedereen dat het een kakker is;

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Neus in de wind , hoofd iets te recht op ! De woorden voor in de mond uitspreken of juist geforceerd brallen (ala opstelten ) . Vaak iets in de handen op borst hoogte , een boek , tijd schrift krant . En ja natuurlijk de bril , of een opzichtige net to much met duidelijk merk . Of juist een die 10 jaar uit de mode is , vaak de bril aanraken, er over of onder doorkijken , ja natuurlijk een knots van horloge die zo gedragen wordt dat hij goed duidelijk is . En ja de auto sleutels met groot merk teken :) vaak met tekorte broek zo dat je goed de nep dure schoenen kan zien . Helemaal erg met witte sokken . :) Veel plezier .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De lichaamstaal van kakkers is niet veel anders dan van de 'gewone man'.
Het is meer de kleding,het geaffecteerd spreken en weinig oog voor de [buiten] omgeving om zich heen.