Is er een voedselbank in Crewe (Cheshire, Engeland)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
*Widar : ga je verhuizen ? :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ik vraag dit voor een vriendin van mij die daar woont.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is daar geen gemeentehuis waar ze informatie kan vragen? of misschien in London informeren of en waar er voedselbanken te vinden zijn in Cheshire ? misschien eerst de hoofdvoedselbank zoeken, zoals de Nederlandse in Rotterdam zit en daar dus ook via internet te vinden is !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laten we er even vanuit gaan dat 't op mij aankomt. Zonder dat ik 't hele verhaal uit de doeken moet doen graag, want dit is gewoon een vraag, geen drama. Ik heb al een poosje lopen zoeken en ik heb nog geen hoofdkantoor of iets dergelijks kunnen vinden. Ik denk dat ze daar heel anders georganiseerd zijn dan hier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb even gekeken, Google food bank in crewe, cheshire, united kingdom - dan krijg je Food Banks - Companies & businesses near Burleydam UK , daaronder staat: [zelf even kijken is moeilijk over te nemen] :
4local.u121.com/ Burleydam ligt zuid-westelijk van Crewe aan de A525 snelweg tussen Whitchurch en Audlem.
Er staan ook telefoonnummers bij !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo'n 20 km verderop, maar dat is wel 't dichtstbij van wat ik tot nu toe heb gevonden. Bedankt!

Het beste antwoord

google even op food banks, crewe, cheshire, united kingdom, dan krijg je Food Banks-Companies & businesses near Burleydam UK, daaronder staat: [zelf even kijken is moeilijk over te nemen] 4local.121.com/......................
er staat ook een telefoonnummer bij !

Burleydam ligt, zuid-westelijk van Crewe, aan de A525 snelweg, tussen Whitchurch en Audlem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er toch maar een antwoord van bemaakt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, als je straks de vraag sluit en het enige antwoord is, begreep ik van je, zeker niet beter dan het mijne! en bovendien heeft diegene al een punt gekregen, terwijl mijn antwoord er eigenlijk 9 uur geleden gestaan zou hebben als eerste, dus : "why not?" en "fair play!" ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind 't best hoor :) Dit zou zomaar eens het dichtsbijzijnde kunnen zijn. Ik ken de buurt wel een beetje en als er in Crewe niks is, dan zeer waarschijnlijk in de omliggende plaatsjes ook niet.

Andere antwoorden (1)

Als ik zoek op "foodbank crewe" krijg ik de volgende:

Birchwood Community Church Encounter Centre, 53 Dewhurst Road, Birchwood, Warrington WA3 7PG

Ik hoop dat dit ook daadwerkelijk in de buurt is....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat is tever weg, zo'n 50 km. Tenzij ze over die afstand leveren, maar 't lijkt me niet dat ze dat doen. Maar bedankt voor je antwoord.