Wat is een mens statistisch gezien het meest kwijt?

De afbeelding verklaard hetgeen ik altijd kwijt ben..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ik ga voor de kluts.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Mijn leesbril.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die ESVW;

De weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ook sleutels en mijn portemonee. Een paar maanden geleden heb ik nog mijn halve woonplaats plus de politie afgebeld of er een portemonee ergens was gevonden of afgegeven.

Tot me ineens te binnen schoot dat ik die dag daarvoor na het boodschappen doen meteen de was van de lijn had meegenomen, en ik had het nog niet opgevouwen. Lag ie dus onderin de wasmand onder het schone goed. (*oeps*)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Sleutel denk ik dan toch, en de weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik over mijn vrouw praat,dan zijn dat de autosleutels,de portemonnee,en haar bril,maar vaak omdat deze iedere keer op een andere plaats neergelegd worden.
Ik heb me aangewend alles wat je gebruikt iedere keer op dezelfde plek terug te leggen.

Mijn portemonnee zit altijd in mijn zak,en de auto sleutels altijd in mijn broekzak,dat is gewoon standaard.
En mijn mobiele tel ook altijd in mijn broekzak.
Nee als ik deze kwijt zou zijn dan zou er iets niet goed zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pennen? Ik wel in ieder geval hihi. En sleutels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal is het mijn mobiel die ik kwijt ben, maar dat komt ook omdat ik die altijd bij me heb en dus altijd maar weer ergens neergooi. En ik ben eens 3 maanden op zoek geweest naar mijn afstandsbediening. Verder zoek ik nog steeds: mijn mascara, een ring, een ketting, een sleutelbos, de oplader van mijn nintendo dsi en mijn pantoffels.... ja pantoffels, daar ben ik er meestal 1 van kwijt. :s
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mens is het meest zijn verstand en zijn draai kwijt.
Vaak hoor ik namelijk "heb je je verstand verloren" en veel mensen kunnen ook hun draai niet vinden.

Ik zelf verlies wel eens mijn geduld maar vaker toch
ben ik een pen kwijt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben altijd dat kwijt wat ik nodig heb als ik haast heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ikzelf ben bijna nooit iets kwijt-mijn wederhelft regelmatig zijn leesbril.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn aansteker! Die ben ik zowat bij elke peuk kwijt. Meestal ligt 1 van de katten erop of ligt ie in de gleuf van de bank. Of ik zit er zelf op...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inzicht.

Veel mensen hebben het licht nog niet gezien. En dan zou je wel eens op meer dan de helft van de wereldbevolking kunnen komen.
Ik denk dat misschien maar 25% van de wereldbevolking een sleutel heeft. En minder dan 10% een mobieltje.

Iets wat iedereen heeft, is verstand en inzicht tot een bepaald niveau. En dat is waar ik op doel, het ontbreken van inzicht in waar het om gaat in het leven.

Het is alleen jammer dat de meeste mensen die geen inzicht hebben, het niet echt missen, dus misschien het ook niet bewust kwijt zijn. Maar ze hebben het niet.
itsme
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Shit, wilde ik op +1 drukken, klik ik op -1 :(
Goed antwoord.
Ik zal het weer goed maken.
itsme
14 jaar geleden
:-) gebrek aan inzicht of de kluts kwijt?
De mens is het meeste geld kwijt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
itsme
14 jaar geleden
Ik ook. Voornamelijk via mijn vrouw :-)
Ik gok op bankkaarten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sokken, of eigenlijk 1 sok, volgens mij vreet de wasmachine ze op. Ik koop nu meestal een paar paar dezelfde zodat ik niet met 1 blijf zitten.