Waarom zijn er bordelen voor mannen en geen voor vrouwen.?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien een gat in de markt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hetzelfde heb ik me altijd afgevraagd over de gay sauna's. Waarom geen lesbi sauna's?

Het beste antwoord

Bordelen voor vrouwen vormen vanouds een fotogeniek onderwerp. Toch wordt deze specifieke beroepsgroep betrekkelijk weinig gefotografeerd. En dat heeft op de eerste plaats met privacy te maken. De meeste vrouwen lopen enkel met hun lijf te koop omwille van de klanten. En die staan al helemaal niet graag te kijk voor derden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Het is voornamelijk voor mannen, zoals ook voetbal voornamelijk voor mannen is...

Er moet toch verschil zitten in mannen en vrouwen...
En daar zit hem nou net het verschil, in bordelen en voetbal...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wel een dure, 1200 euro per nacht.
AWM
14 jaar geleden
Ja, dat heb je vaak met onaangenaam of gevaarlijk werk.
Die zijn er wel, maar ik denk wel dat de sexbeleving van mannen en vrouwen ook een rol speelt. Blijkbaar hebben vrouwen er minder behoefte aan, anders was er wel meer aanbod.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar die bestaan wel,ze worden echter hoofdpijncentra genoemd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van nature hebben mannen de mogelijkheid om meerdere vrouwen te kunnen bevruchten, vrouwen hebben van nature de wens om een veilig thuis te hebben en een sterke vader voor hun kinderen.
Die oer-instincten zitten er nog steeds in, alhoewel we intussen al wel heel anders hebben leren denken.

Het is dan ook niet meer onmogelijk om een bordeel te vinden waar vrouwen de klant zijn.

Maar de basis is nog steeds dat de man gemakkelijker rondstapt en, zonder gezeur achteraf, voor een nacht de betaalde liefde zoekt. De vrouw zal dat vanuit haar oerdriften minder zoeken.
itsme
14 jaar geleden
Die zijn er wel maar het eerst bordeel voor vrouwen is failliet.

http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article918132.ece/Europas_eerste_bordeel_voor_vrouwen_failliet_-_klanten_zijn_ontevreden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whaha ge-wel-dig!!
+1 voor de humor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol dankjewel :-)
Ik denk dat de drempel voor vrouwen toch hoger ligt dan voor de mannen.
Vouwen hebben ook vaak meer gevoel nodig om sex te hebben.