Moeten de burgers straks het geld,dat de provincies mislopen, door afschaffing van de wegenbelasting weer ophoesten.?

bv doordat er weer nieuwe belastingen komen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zat me net al mateloos op te winden over dit bericht.
De provincies mogen dit voor zichzelf 'goedmaken' door extra belastingen te gaan heffen. Maar die mogen voor Bos niet gericht zijn op automobilisten, maar op de gehele bevolking.
Zijn ze nou van de pot gerukt? Autorijden zou toch voor 60% van de automobilisten goedkoper worden? En nu krijgt die niet-autobezitter ook straf!
Afschaffen die geldverslindende ambtenaren.
Bij verkiezingen komt er ook geen hond opdagen, niemand zal ze missen.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wat denk je? Natuurlijk moeten ze dat, maar heb een troost dat doen met alles... Wij betalen nu ook al het geld dat er zogenaamd verdampt is... (Hoe stom kun je zijn doot te geloven dat geld kan verdampen)...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verdampt geld :) daar ga ik voortaan mijn belasting mee betalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snap je dat echt niet?? Stel er dan eens een vraag over. I
Door wie anders...

Aangezien ze in Den Haag er al moeilijk over doen dat sommige provincies een leuk spaarpotje hebben. Verwacht ik niet echt dat ze vanuit Den Haag nu miljoenen extra naar de provincies gaan pompen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja denk het wel. en wat dacht je van het rookbeleid, daar grijpen ze ook mis met al die inkomsten( belastinggeld). die komen er ook nog bij. dus de burgers werken alleen nog maar voor de belasting. dus als je een vrije dag wilt hebben, vraag hem dan aan bij de belastingdienst... ja we werken toch voor de belasting :-)