Wat is nou wonderbaarlijk?

wat is nu echt wonderbaarlijk,zijn dat de levende dingen(de mens,dier,flora,fauna) of nu juist dingen die door de mens gedaan of gemaakt worden?of onverklaarbare dingen?
wat vind jij nu wonderbaarlijk?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

- Pure echte oprechte liefde;
- De mensheid;
- Cruelty van sommige mensen (sorry kom ff niet op het Nederlandse woord :-s)
- De vooruitstrevende technologie
- De geboorte van een kind
- en het feit dat sommige lelijke ouders prachtige kinderen op de aarde kunnen zetten... vind ik echt wonderbaarlijk :-p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thnx

Andere antwoorden (8)

Wonderbaarlijk was vanmorgen... Ik deed de ogen open en ik en de wereld waren er meteen... Zo wonderbaarlijk... Ik was er niet en hopla alles was er weer... Wonderbaarlijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het meest wonderbaarlijk vind ik het pure feit dat we bestaan.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Dat we het in Nederland zo goed hebben ten opzichte van de meeste landen ter wereld, maar dat we toch altij lopen te klagen over wel of geen griepprik enz. De zieke mensen in Afrika weten niet eens wat een prik is, als ze sterven aan welke aandoening dan ook!

Wonderbaarlijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk vind ik alles wonderbaarlijk. Een paar voorbeeld:
-Wonderbaarlijk dat leven kan ontstaan uit bijna niets
-Wonderbaarlijk dat leven kan worden vernietigd door bijna niets, maar ook door iets.
-Wonderbaarlijk dat dingen gemaakt kunnen worden
-Wonderbaarlijk dat dingen vernietigd kunnen worden.
-Wonderbaarlijk dat energie (Chi) bestaat, eigenlijk ongelofelijk, maar ik moet geloven.
En nog veel meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
ik vind het heel wonderbaarlijk,hoe de natuur is zo als een bloem die zo mooi is gecreerd is, of vogels met mooie kleuren en vormen en hoe ze hun nest bouwen, net zoals bij een vlinder allemaal verschillende lijntjes en kleuren en soortenvlinders, ik vind ook wonderbaarlijk als er een baby geboren wordt en dat iets zo klein zaadje en eitje bij elkaar gemengt wordt en dan zoiets gaat groeien met alles erop en aan en het wondertje erook uit komt. ik vind het wonderbaarlijk dat echt elk mens verschillend is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vogel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het leven - google maar eens ATP of mitogondriën - of Genetica en chromosomen - Het ontstaan van het concept "idee" of "verwondering" - het eerste bewustzijn - of de overgang van enkel cellen naar meer-cellig.

Dat is heel wonderbaarlijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je je ogen openhoudt voor alles om je heen is alles wonderbaarlijk, zonder uitzondering. Helaas is de mens gewend aan zoveel dingen dat veel vanzelfsprekend is geworden.

Wanneer je het met andere ogen bekijkt, kun je in alles een wonder zien. Niets is vanzelfsprekend als je het mij vraagt.