Laatst werd mij verteld dat ik nog steeds hetzelfde ben, doe en denk als op mijn 16e. Is het raar dat ik dat een compliment vond?

Ik ben 36 nu. Anders dan veel vrienden ben in niet getrouwd, heb geen kinderen, werk met niet kapot, vindt mijn baan niet superbelangrijk, ben elke vrijdag vrij, zet in het weekend de bloemetjes buiten...En dan zie ik bekenden op zaterdag over de markt lopen. Kinderwagen voor zich uit duwend, chagrijnige kop, en dan 's avonds bij Wim en Truus op bezoek, want dat stond in de agenda.

Toegevoegd na 10 minuten:
vindt=vind

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (20)

Dat noemen ze nou 'de eeuwige jeugd' Houwen zo!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet raar dat je het een compliment vond. Heb het zelf ook, ben van dezelfde leeftijd en de kinderen van mijn zus (22 en 18) vinden mij een supercoole tante omdat ik 'nog zo dicht bij hen sta'.
Tenzij ze er natuurlijk mee bedoelen dat je nog een puber bent die van geen verantwoordelijkheden weet en doet waar hij zin in heeft zonder rekening te huden met anderen. Dan is het weer een ander verhaal natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het helemaal niet raar. Al is 16 wel erg jong. Zou ik liever 21 willen zijn haha.
Maar goed ik denk dat het per mens verschillend is wat je wil doen en zijn in het leven, het vooruitschuiven van een kinderwagen op de markt is waarschijnlijk niet jouw ding;-)
Al moet ik er nu ook nog niet aan denken hoor. Kinderen zijn hartstikke leuk, maar wil nog ff genieten van de vrijheid :-D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yupz en voor de een komt dat eerder dan voor de ander. Zelf heb ik ook nu pas het gevoel dat het wel mag komen.
Nee, dat is niet raar. Zeker niet omdat uit de toelichting blijkt dat je een dergelijk leven maar oubollig vindt. Maar toch denk ik dat er wel degelijk verschil is en dat is ook maar te hopen want met 16 sta je toch iets kinderlijker in het leven.

Dat jij t als compliment beschouwd is natuurlijk positief, of t ook zo bedoeld is is maar de vraag.
14 jaar geleden
Ze bedoelen je energie... Dus je levenskracht is nog van een jonge jongen, jazeker is dat een compliment...

Je hebt een vrijheid van leven bewaard, heel goed...

en wel degelijk een groot compliment...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige mannen zijn op hun 36ste nog lang niet volwassen! Doe er je voordeel mee, er versier jonge vrouwen! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, maar ik vind dit toch wel een enigszins ongenuanceerde omschrijving van het leven, wat jij dan kennelijk niet lijdt. Volgens mij vinden een heleboel mensen het leven wat jij daar omschrijft als het gaat om "wim en truus" hartstikke fijn. Het heeft zijn goede en minder goed kanten denk ik.
En zo zou je jouw leven ook kunnen beschrijven.
De manier waarop je de vraag schrijft zegt meer iets over jou dan over de vraag zelf.
Misschien bedoelt men dat je net zoals op je 16e nog niet de verantwoordelijkheid hebt of hebt willen nemen voor een partner of een gezin en je nog op dezelfde manier rondfladdert als vroeger. Of dat je bang bent om je te binden.
Misschien is dit ook je absolute keus, is ook prima, maar daarom is het wel erg flauw en misschien onvolwassen de anderen af te kraken op deze manier. Dat doet iemand van 16 misschien inderdaad zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Johan;

Als jij je levensstijl goed bij jezelf vind passen dan heb je dus kennelijk de juiste keuzes gemaakt en zou ik het als een compliment beschouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt me een compliment als iemand bedoeld dat je nog jong van geest bent. Maar 16 vind ik erg jong, dat associeer ik met pubergedrag en dat zou ik niet als een compliment beschouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou me zorgen maken als ze dat tegen me zouden zeggen. Ik zou denken: "Ben ik dan echt niks opgeschoten in 20 jaar?" Zelf ben ik blij dat ik me in de loop der jaren enigszins ontwikkeld heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, helemaal niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, mijn gedachte :)
Getuige sommige antwoorden die je tot nu toe gegeven hebt en getuige sommige vragen is mijn antwoord inderdaad dat ik het niet raar vind dat jij dat als een compliment beschouwd. Ik persoonlijk zou me toch eens gaan afvragen of het niet tijd wordt dat ik me eens wat meer naar mijn leeftijd zou gaan gedragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Johan, na ettelijke vragen in dit genre begin ik me nu echt af te vragen of je wel een bestaand persoon bent en gewoon een beetje rare drol, of dat je maar wat loopt te roepen hier (meer een rare trol).
Je spreekt jezelf voortdurend tegen, hebt vragen die voor ons , complete buitenstaanders, door je volgende of voorgaande vragen luid en duidelijk beantwoord worden, en ziet op de koop toe nog de kans te pas en te onpas GV'ers te beledigen wanneer de waarheid (vermoedelijk) wat te dichtbij komt. Of gewoon voor de lol natuurlijk.

Alle mensen zijn verschillend, gelukkig maar, maar de meeste mensen ontwikkelen zich min of meer langs dezelfde lijnen. Daar kan een paar jaar verschil tussen zitten, maar op je 36e nog beoordeeld worden als iemand van 16, dat kan volgens mij door NIEMAND met eer en geweten bedoeld zijn als een compliment. Vanaf een jaar of 20, 25 misschien, 30 in heel exceptionele gevallen verwachten we een klein beetje volwassen(er) gedrag.

Dan bouw je het uitgaan een beetje af, begint serieus over relaties na te denken (en daar aan te werken, ze komen namelijk niet vanzelf), serieus werk van je carrière te maken, een toekomst voor jezelf op te bouwen en een rol in de maatschappij te spelen. Wie op die leeftijd nog van dag tot dag leeft, kind noch kraai heeft en nergens echt serieus mee bezig is of over nadenkt, wordt in het beste geval een zonderling gevonden, maar eindigt in het ergste geval als een rare, zure oude man die op zijn zestigste nog steeds in de kroeg hangt (of op straat) met weinig meer om voor te leven dan het dagelijkse kratje bier. Zolang je nog gezond van lijf en leden bent misschien een heel bevredigend en spannend leven, maar 'normale' mensen, om die term dan maar even te gebruiken, worden die spanning (inclusief alle nadelen die er bij horen) vanzelf een keertje zat, en gaan verlangen naar (en werken aan) een meer burgerlijk bestaan.

Dat vind je misschien heel grappig, of heel stom, of heel zielig, maar wie het laatst lacht, lacht voorlopig nog het best. Als je nu 36 bent is er nog een kansje, maar als je nog 10 jaar wacht, heb je vermoedelijk de boot gemist en zit er weinig anders op dan je in alle mogelijke bochten te wringen om je eigen keuzes goed te praten. Want dat gaat dan echt geen ander meer voor je doen, voor zover je nog mensen om je heen hebt.

Maar eerlijk gezegd hoop ik gewoon dat je de boel hier een beetje in de maling zit te nemen, want anders ben je écht niet te benijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben nu al een paar vragen van je tegengekomen waarin je redelijk provocerend tegen een bepaalde levensstijl aan loopt te schoppen.
Is dit nu daadwerkelijk je eigen vrije keus, of is het pure nijd omdat het jou niet gelukt is dit leven te krijgen en je daarom heel hard roept dat je het ook niet nodig hebt.
Want dit soort vragen met uitgebreide toevoegingen doen ook aan als iemand van 16, en dat bedoel ik dus niet als een compliment.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Het is helemaal niet raar. Ik denk dat degene die dat gezegd heeft jaloers is op je omdat ie thuis aan de ketting ligt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Huisvrouwen' waarvan je er wellicht ooit eentje had kunnen 'hebben' als je je anders had opgesteld. Er zijn nog wel wat restjes over, maar dan moet je verhipte snel zijn. De krenten zijn al uit de pap.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag gedaan, ik hoef niet langdradig in mn antwoord te zijn, ik ga naar de kern van de zaak. Ik ben 37 vrijgezel en jong van geest en geniet van het leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, ik had het tegen Johan hoor, maar jij mag je natuurlijk ook best aangesproken voelen, dat vind ik niet erg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had het ook tegen Johan, dacht dat dat wel duidelijk was uit mijn antwoord. Maar als je je geroepen voelt om mij ook aan te spreken omdat Johan en ik een overeenkomst hebben leef je uit als je al klaar bent met stofzuigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, stofzuigen ? Wat is dat ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk dat bedoel ik nou, en daarom genieten Johan en ik van ons leven...enne Marleen, even een tip voor jou mop...een goede huisvrouw zuigt ook ONDER het bed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, ik dacht juist ook onder de lakens.....heb ik het toch aldie tijd verkeerd gedaan :lol:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar hoef je je echt niet voor te schamen hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jonge, jonge... de ene dag worden we uitgescholden voor "stelletje bejaarden" en nu worden we door enkele "puberale midlife-crisis'ers" voor "Huisvrouwen" uitgemaakt... 't Moet niet raarder worden. Ik zou zeggen Marleen: Wees blij dat hij geen vaste relatie kan/wil hebben, je moet er toch niet aan denken dat die genen zich gaan vermenigvuldigen he...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou nou nou
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oef...nee, liever niet nee :lmao:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat het aan jullie is hierover een oordeel te vellen, ik hoop dat jullie kortzichtigheid ook niet erfelijk is bepaald.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet aan ons hierover een oordeel te vellen... Ik kan me vergissen, maar vraagsteller lijkt juist om een oordeel te vragen... En dan geven we hem en dan zijn we kortzichtig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ging me om deze zin: " Ik zou zeggen Marleen: Wees blij dat hij geen vaste relatie kan/wil hebben, je moet er toch niet aan denken dat die genen zich gaan vermenigvuldigen he…" je oordeelt hiermee dat de genen van de vraagsteller het best niet vermenigvuldigt kunnen worden. Dit heeft niks te maken met een oordeel over de stelling/vraag vellen. Je kan net zo goed gaan roepen dat je voor chemische castratie bent voor Johan en dat vind ik niet correct. Een excuses lijkt me hier wel op z'n plaats.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo lang Johan blijft roepen dat hij medelijden heeft met de man van Marleen en dat we allemaal "huisvrouwen" zijn, is hij de kortzichtige en vind ik niet dat excuses mijnerzijds op zijn plaats zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
.. Ze zijn te diep voor je...
*Proest*
Huisvrouw C4th verslikt zich in haar koffie en gaat nu eerst even een doekje halen om haar beeldscherm weer schoon te poetsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je vragen stelt, kun je antwoord verwachten, Johan. Daar is het GV voor, tenslotte. Als je echter alleen wilt horen wat je zelf toch al vindt (in plaats van inderdaad een oplossing zoeken voor de problemen die je, zoals uit al je vragen blijkt, niet hebt), kun je het wellicht beter in de kroeg vragen aan al die andere mensen die zo geslaagd zijn in het niet-burgermans-bestaan waar je zo graag op afgeeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En toch vind ik dat een opmerking vergelijkbaar aan chemische castratie niet in verhouding staat met een vergelijking tot een generalisatie met betrekking tot huisvrouwen en als je dat niet kan of wil begrijpen kan je inderdaad maar beter gaan koffie leuten samen en over de buurt zitten roddelen terwijl die perfecte man van je overwerkt..ahumm...wel raar dat is 's avonds nog steeds zo sterk naar aftershave ruikt als dat ie 's morgens vertrekt... hij werkt de laatste tijd wel vaak over ... hij wist ook alle smsjes uit zijn telefoon.... ja ja living the perfect li(f)e.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij hebt echt een HEEL krom beeld van ' het normale leven'. Het is gewoon te zielig om nog op in te gaan. Wat ben ik blij dat ik een normále man getroffen heb, zeg ! Ik kan me nu iets voorstellen bij de teleurstelling van sommige vrouwen in mannen in het algemeen......paar verkeerde relaties gehad vrees ik. Dieptriest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'het normale leven' ? dus omdat Johan niet in je perfecte plaatje past is hij abnormaal en mag wat jou betreft dus chemisch gecastreert worden en voor die opmerking biedt je niet je excuses aan? Dat vind ik diep triest, geen wonder dat hij je een verzoek doet niet meer te reageren, je zegt zelf dat het te zielig is om nog op in te gaan en toch doe je het omdat jouw burgerlijke leventje verheven staat boven mensen die van jouw norm afwijken? gaan we zo om met onze vrijgezelle medemens? Ik dacht het niet ! Dat je je excuses niet wenst aan te bieden staat je ook niet netjes, ik zou daar echt veel respect voor hebben gehad, maar in plaats daarvan wil je een discussie met mij aangaan terwijl ik gewoon een kort en bondig antwoord gaf op zijn vraag en hij daar waardering voor op kan brengen meer niet, maar nee hoor, jij wil je burgelijke normen en waarden inclusief uitbannen van de voortplanting van deze vrijgevochten persoon maar blijven projecteren als een mislukte oostenrijkse kunstschilder! Mevrouw ik denk dat zelf uw 'normale man' hier niet blij mee zou zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heb ik nooit gezegd, en dat zou ik ook nooit zeggen.Voor zover het geintje ging, was dat vooral in het kader van ons ' burgerlijke' denkbeeld dat een ongetrouwde man zonder relatie zich niet voortplant. Het woord castratie heeft niemand in de mond genomen. Ja, jij.
Ik heb tot op heden gewoon reeel antwoord gegeven op zijn vragen over onderwerpen die logischerwijze niet samengaan met de levensstijl die hij gekozen heeft, en die hij helemaal zelf moet bepalen.
Dat die levensstijl nu eenmaal bepaalde consequenties heeft op het gebied van relaties is evident, daar is verder niks burgerlijks aan. Echter, op het moment dat wij hem/jullie op die logische consequenties wijzen, zou het ineens aan ONS liggen ??
Je wilt de hele dag in de kroeg hangen, je wekelijks een slag inde rondte zuipen en stripboekjes lezen (prima, ga je gang, geen problemen mee), EN een vaste relatie ? Tja, dan kan ik toch weinig anders zeggen dan veel succes met zoeken, want er zijn wel een paar redenen te bedenken waarom dat in die situatie een moeilijke onderneming zal worden. Kun je zelf ook wel bedenken trouwens.
Dat mensen die andere keuzes gemaakt hebben, en gekozen hebben voor verantwoordelijkheden en beslissingen die misschien op het oog een paar nadelen hebben , maar zeker op de lange termijn een heleboel voordelen, is jullie goed recht om dat niet te willen. Maar het geeft je NIET het recht dat leven - waarop je in mijn optiek en ervaring alleen maar jaloers kan zijn - te veroordelen als saai, burgerlijk, of erger nog, ingeslapen, zielig, en en passant mijn man ook nog maar eens allerlei dingen naar zijn hoofd te gooien die in zijn hoofd werkelijk nooit op zouden komen.
effe knippen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
(vervolg)
Natuurlijk ken ik jullie lifestyle wel. Ik ben, geloof het of niet, ook jong geweest en heb van mijn vijftiende tot mijn pakweg vierentwintigste ook verschrikkelijk de beest uitgehangen. Maar toen was de lol er af en wou ik meer van het leven dan zuipen, feesten, keten, neuken, blowen, stappen, slapen en niksen. En hoewel ik een fantastische tijd heb gehad, is mijn leven er daarna wel met sprongen op vooruit gegaan. Dus iemand die met 36 nog stééds denkt dat dat ´the ultimate life´is, het spijt me, maar die werkt bij mij ECHT een beetje op de lachspieren. Niet de lifestyle an sich, maar wel de oprecht verbaasde vragen over de bijbehorende nadelen die hij blijkbaar maar moeilijk accepteren kan.
Iedereen moet zijn leven leiden zoals hij of zij dat wil, maar kom dan wel met betere argumenten dan inderdaad die van een 16-jarige puber die nog denkt dat-ie stoer is. Daar máák je jezelf nu eenmaal gewoon volkomen belachelijk mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tijd dat smartass zijn brilletje eens verruild voor een goede leesbril. Je valt Marleen nu aan op iets dat C4th gesuggereerd zou hebben. Ik heb het woord chemische castratie echter absoluut niet in de mond gehad.
En voor je te hard gaat balken over burgerlijke leventjes e.d. C4th is ook vrijgezel en wacht dus ook niet smachtend op thuiskomende mannetjes al dan niet met aftershave. En ik peins er niet over excuses aan te bieden aan iemand die met eenzelfde soort vooroordelen komt. "Burgerlijk is slecht, burgerlijk is saai. Iedereen praat maar over verbouwingen,is dat normaal?
Sommigen werken wel 60 uur per week hebben die geen interesses als stappen, sporten, strips lezen??" En als iemand dan blijkbaar met een tegenargument komt dat toch heel veel bijval krijgt (getuige het aantal plusduimen bij het antwoord van Marleen) die meteen degenereren tot huisvrouw (wat trouwens best een eerzaam beroep is) dat getuigt meer van het niveau van vraagsteller dan van het niveau van Marleen. Als iemand op dat niveau van gevoelsleven zit en zich daar blij bij voelt, zoals blijkbaar voor Johan en jou geldt: Prima toch, veel plezier gewenst.
Ik voorspel Johan echter dan nog vele herhalingen van één van zijn eerdere vragen:
http://www.goeievraag.nl/vraag/mannen-meerdere-relaties-gehad-elke.29111 .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb juist heel veel respect voor huisvrouwen en zeker met kinderen laat daar geen misverstand over bestaan. Het vergelijk van chemische castratie heb ik gemaakt omdat jullie beide vonden dat je er niet aan moet denken dat Johan's genen vermenigvuldigd zouden worden. Ik vind dat tegenover een generalisatie niet in verhouding staan.En dat jullie dat niet inzien en daar geen sorry voor willen zeggen siert jullie niet. Ik heb zelf niks met alcohol, ik ben geen uitgaanstype en heb ook hele goede relaties gehad met mooie dames, het ging me hier meer om het principe dat Johan zich ongebonden heel prettig voelt en omdat hij minder verantwoordelijkheden heeft en van het leven geniet en zich daardoor jonger voelt dan zijn leeftijdsgenoten vind ik daar niks mis mee, dat is een keuze die je moet kunnen respecteren. En wie zegt dat hij ooit zelf niet een vrouw zoekt, gaat trouwen en alsnog het 'burgelijke leven' gaat leiden? Dan kan hij tenminste nog zeggen dat hij van zijn vrijheden heeft kunnen genieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alles wat hier boven geschreven staat heeft niks meer met de vraag te maken is puur een discussie.Leef en laat leven!!!!!!
iedereen deelt zijn eigen leven in zoals hij of zij dat wil en aan wie is dat om dat aftekeuren.Voor de rest staat mijn antwoord op deze vraag al hieronder!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
First, wil je nog even naar de éérste reactie in deze draad kijken ? Natuurlijk moeten de heren helemaal zelf weten hoe ze hun leven inrichten, maar waarom moeten ze daarbij zo afgeven op anderen ?? Spijt me wel, maar bij mij lokt dat wel degelijk reacties uit waarin ik ook onomwonden laat weten wat ik er van vind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
31 reacties, is dit een record?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, nee, nog lang niet. Ik had van de week een antwoord met ergens een eindje in de zestig, dus we kunnen nog effe vooruit ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zal ik Smartass dan een eindje op weg helpen dat record te verbreken :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Smartass en Johan= sukkels. haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor je intelligente bijdrage Michele
Klinkt erg leuk allemaal maar wat over 30 jaar?dan kan je met pensioen,en ben je dus 66,zet je dan nog de bloemetjes buiten?dan ben je dus zoals het nu dus gaat alleen zonder kinderen???ga je je dan mischien niet eenzaam voelen?
Zelf ben ik 35 jaar ik zie er ook jonger uit en gedraag me ook jonger en schatten mensen mij rond de 25 jaar,ik heb 2 kinderen en ik ben getrouwd en een leuke baan.Als ik wil kan en mag ik ook wel de bloemetjes buiten zetten,maar ik vind het juist heerlijk om thuis te zijn tegen mijn man aan te liggen op de basnk,knuffelen met mijn kinderen!!!en tuurlijk heb je dan meer stress en zorgen maar dat is het echt wel allemaal waard hoor.

maar het is waar je je zelf voor kiest en als jij het prettig vind zo prima dan toch!!!
het belangrijkste is dat je gelukkig bent en als je je op deze manier gelukkig bent dan is dat toch goed zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou,ik vind het bepaald geen compliment! Als je na 20 jaar nog steeds het zelfde bent als toen je 16 was,ben ik toch bang dat er een stilstand is in je geestelijke ontwikkeling. Erg sneu hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja, wat maakt een mens gelukkig.
zodra je verder wilt - het idee kinderen
opeens wel aantrekt- dan ben je wellicht
ook wijs genoeg voor die keuze.

Je bent nog als zestien - zonder botox!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij dat vindt, waarom dan raar?

Je jong gedragen houdt je jong. Wat maakt het uit wat anderen denken, jij bent dan toch jezelf?

Kinderlijk of kinderachtig, daar zit wel verschil in. Kinderachtig op je 36ste is niet echt charmant. Kinderlijk op je 36ste wel. Vind ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, daar ben je dan met je vrijheid en zonder verantwoordelijkheid. Heerlijk elke weekend de bloemen buiten zetten- totdat je echt oud wordt en er eindelijk achterkomt dat je een nogal leeg leven hebt, en alleen achterblijft. Wim en Truus hebben lieve kinderen, elkaar en een fijn thuis. Haha!!

Go Wim en Truus!

Je bent erg ongenuanceerd in je beschrijving van Wim en Truus en alle andere mensen die na een leuke puber/studententijd ervoor gekozen hebben om een gezin te stichten en daar net zo veel voldoening en lol uit halen als jij met je kroegbezoek, onserieuze dagbesteding (dat is hoe jij je baan omschrijft) en viriliteit en diepgang van een 16-jarige.
Nee, nu overdrijf ik! (hopelijk) Maar je kan de opmerking als een compliment opvatten, ik denk eerder dat het NIET zo bedoeld is, anders gaven ze je wel een iets sexier leeftijd mee- zoals 23 ofzo. 16, daar is niets spannends aan...
Sorry!