wat is het ultime ik ben gelukkig gevoel,wat is er nodig om gelukkig te zijn?

wat maakt iemand nu echt gelukkig,is dat geld gezondheid,kinderen,je werk,alles of zijn er maar een paar factoren nodig om iemand echt een gevoel te geven van ik ben gelukkig

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een tijd terug was de vraag : wat maakt jou ultiem gelukkig? - misschien vind je het leuk die antwoorden ook even te lezen.

Het beste antwoord

Ik denk dat 100% gelukkig zijn onmogelijk is, want er is altijd wel iets of iemand wat ultiem geluk weer in de weg staat. Al is het maar de rij bij de kassa, of de motregen die je net gefohnde coup verziekt. Ultiem geluk bestaat dus denk ik alleen in sprookjes, maar gemiddeld genomen voel ik mezelf aardig gelukkig. Geluk zit meestal in de kleine dingen, zoals een glimlach of een zoen van je geliefde, een kwispelende hond als je thuiskomt, of een goed glas wijn met je beste vriend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

complete acceptatie van wie je bent en waar je bent. Dat laat vervolgens alle problemen om je heen wegvallen,waardoor je echt gelukkig kan zijn, los wat anderen doen of vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze je dat allemaal mogen afnemen en je nog onder een boom kan zitten en naar de lucht kijken zonder een hoofd vol dwaze gedachten, dan ben je gelukkig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is niets nodig om gelukkig te voelen, en als je dit leest en het maakt je niet gelukkig, dan gaat je ook niets helpen, helaas...

Maar als je dat wel kunt, dan heet ik je welkom in het land van de zomaar-vanzelf-gelukkigen...

En omdat ik in zulk een gelukkige bui ben, het volgende:

Ik ben, dus het lukt dat ik ben, dat lukken is geluk, gelukkig... Gelukkig dat ik ben... Maar dat moet je ZELF ontdekken... Je moet het zelf ontdekken... JE moet het ZELF ontdekken... De "JE" moet zichZELF ontdekken...

Oh wat ben ik gelukkig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk,dat het een combinatie van de factoren is,die je opnoemt. Ook geld speelt daarin een rol,ook al zegt het spreekwoord het anders! Het valt mij trouwens op,dat je vaak pas achteraf kunt zeggen: Toen was ik gelukkig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij werkt een blik, gebaar,en en goede sfeer me al intens gelukkig,op groter vlak ervaar ik mijn zelfstandigheid en mijn gezondheid als gelukkig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geld niet... gezond zijn en liefde om je heen, thats all