Waar kan ik de lijst vinden van 'wie verdient wat' uit de Elsevier van 2010 of 2011?

Het liefst uit 2010 of 2011. Die uit 2008 vond ik, maar ik wil graag een recentere

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb even flink voor je gezocht, op alle denkbare plaatsen op internet, maar hij is niet te vinden. Dat je die uit 2008 wel kon vinden, verbaast mij niet, want dat is verouderde informatie.

Er zijn 3 mogelijkheden om 'm te bekijken:

1. Zoek iemand in kennissen- of vriendenkring die abonnee is. Abonnees kunnen alle oudere nummers inzien op de Elsevier site. Een print of een PDF ervan maken is simpel.

2. Ga naar de bibliotheek. Het betreft hier de Elsevier van woensdag 01 juni 2011 nummer 22, en de kans is groot dat hij daar nog gewoon te raadplegen is. Evt. maak je ter plekke een kopietje.

3. Lukt dat allemaal niet en het is echt belangrijk, dan kun je het nummer gewoon nabestellen. (daar hoef je geen abonnee voor te zijn) Dat kost je alleen wel geld. Dit zijn de gegevens:

"U kunt oude nummers telefonisch bestellen. De kosten bedragen per exemplaar € 6,50.
Voor betaling met acceptgiro brengen wij € 2,50 in rekening.
Het telefoonnummer voor het nabestellen van nummers is: 0314-358 358 (tussen 8.30 en 17.00 uur).
Nabestellen via e-mail kan op het adres klantenservice@reedbusiness.nl o.v.v. 'Nabestelling oud nummer Elsevier' en het gewenste nummer."

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volledig antwoord +1