Nou en of!
Op www.italieblog kun je soms iets over lezen.

Wat dacht je van deze bijvoorbeeld:

De Italiaanse politie heeft zondag een van de meest gezochte misdadigers van het land ingerekend. Pietro Criaco is vermoedelijk lid van de ‘Ndrangheta’, de Calabrische maffia.

Pietro Grasso, de belangrijkste procureur van Italië in de strijd tegen de maffia, noemt Criaco ‘een huurmoordenaar, die volgens mensen die uit de maffia gestapt zijn, zijn handen waste in het bloed van zijn slachtoffers’.

Toegevoegd na 1 minuut:
Excuus, het moet zijn:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Jazeker,de Casa Nostra en de ndrangheta ook...

Zo levend als spring...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Casa Nostra? Is dat zoiets als ons huis? Ik dacht dat het Cosa Nostra was, onze zaak, ons ding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Casa nostra = ons huis... Maar ook een maffia-clan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Xinix. Het is toch echt Cosa Nostra,ben jaren lang capo di tutti capi geweest!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt peter nu pas zie ik het... ja capo di tutti capi... Dank je wel voor de verbetering... +1
Ja

http://nl.wikipedia.org/wiki/Maffia
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zit zo diepgewortelt, net als de ETA. Daar gaan nog generaties overheen voordat die niet meer zullen bestaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,niet uit te roeien die zooi,zij daarentegen doen dat wel!