Hoe herken je een toerist onder een groep mensen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sokken in sandalen, zonnehoedje op, rugzak mee en een fototoestel aan een koord om de nek

Het beste antwoord

een toerist kan je vaak herkennen aan zijn gedrag. de toerist is in andere dingen geinteresseerd dan de gemiddelde voorbijganger. kijkt anders naar zijn omgeving, omdat het immers allemaal nieuw voor hem is. valt extra op als er zogenaamde toeristische bezienswaardigheden in de buurt zijn.

verder kun je toeristen uit het buitenland soms herkennen aan een afwijkende kledingstijl of uiterlijk of doordat ze een groot fototoestel op de borst dragen. dat laatste is natuurlijk bijna een karikatuur van een toerist.