Bestaan er in NL ook plaatsen waar je een boom kunt laten planten ter nagedachtenis aan een huisdier of persoon?

Hetgeen ik zie op internet is erg duur en alleen voor mensen. Ik vraag me dus af of er een plek is waar je symbolisch een boom kunt planten en je naderhand ook op bezoek kunt gaan bijvoorbeeld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Staatsbosbeheer heeft een bos bij Westerbork. Niet duur en mooi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja het Koningin Wilhelminabos heeft as 27 november weer een "boom voor het leven" dag.

http://www.wilhelminabos.nl/bomenvoorhetlevendag.html

Toegevoegd na 1 minuut:
Kost 75 euro alwaar daar 15 euro gaat naar het KWF Kankerbestrijding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier wordt niet een boom geplant voor een persoon, de naam van de overledene komt wel op een monument te staan, het gaat bij dit bos om mensen die overleden zijn aan kanker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi initiatief maar ik zoek dus iets dergelijks waar je legaal symbolisch een boom zou kunnen planten. Een soort herinneringsbos bedoel ik dus.