Zou je mij als het beste antwoord aanvinken als je mij mag, of ook als ik je niet aansta.?

ik probeer altijd objectief te kijken, en aan de hand daarvan het beste antwoord te kiezen. maar als mijn manier van doen jou niet aanstaat, maar ik geef wel het beste antwoord zou je mijn antwoord dan ook aanvinken, of zoek je naar het 2e beste antwoord.

dus kort gezegt... is het gunnen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
WIE mag jou nou niet??? ;-)

Het beste antwoord

Ik kijk alleen naar de antwoorden en niet naar de personen. Want dat maakt me niets uit. Want hoe kan ik nu weten of ik iemand hier niet mag? Je kent zoveel van een persoon als hij/zij bereid is om te laten zien op GV. En dan moet je nog maar hopen dat ze geen rol spelen.
Om sommige vetes hier geschreven of ongeschreven kan ik nog wel eens lachen. Zo is het toch ook in het dagelijks leven?
Waar ik wel het idee van heb is dat het geven van de duimpjes niet altijd willekeurig gebeurt maar met de opzet om een bepaald persoon te bevoor- of juist benadelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Het antwoord dat ik het beste vind vind ik aan als 'beste antwoord'. Ongeacht wie dat is...
Beetje onzinnig om te zoeken naar het een-na-beste antwoord...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:D ja dat vind ik ook maar je hebt mensen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Ik ga altijd voor het beste antwoord.
En hoe kan men iemand hier niet mogen. Je ziet alleen antwoorden en niet de mens zelf. En de woorden die mensen niet aanstaan, komen door de betekenis die men er zelf aan geeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat speelt wel mee... Je hebt een ander liever of minder lief... Zo ook kun je van de een meer hebben dan van de ander...

Het is inderdaad gunnen dat meespeelt, maar dan wel onder de antwoorden die gelijk en net zoveel aan de waarheid voldoen... Ik ga geen concessies doen aan de waarheid, dat staat voorop... En als dat gelijk is, dan speelt pas de voorkeur mee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja als je objectief kijkt geef je het beste antwoord aan de beste antwoorder lijkt mij.Ongeacht of je hem mag ja of nee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is maar één vraag waar een persoon voorkeur kreeg van mij, en dat is hier: http://www.goeievraag.nl/vraag/feliciteren-doorbreken-10-000-punten.14831
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel, we gaan hier niet flauw doen hè; we zijn tenslotte geen kleine kinderen. Ik geef degene die het beste antwoord (volgens míij dan altijd) op mijn vraag geeft de 10 punten, ongeacht of ik hem sympathiek vind of niet. Wel geef ik als er twee antwoorden hetzelfde zijn en ik vind die de beste, degene met de minste punten de voorkeur. Je zou dan ook kunnen kijken naar wie je de sympathiekste vindt of iene-miene-mutte doen maar ik persoonlijk kijk in dat geval naar de punten van de twee gegadigden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe zouden we elkaar's manier van doen kunnen beoordelen terwijl we elkaar niet eens kennen? We weten alleen van elkaar, wat we op het geduldige scherm typen, dus wat we willen, dat er van ons gezien wordt.....
Dus waarop zou je dan een 'beste antwoord' niet aanvinken? Het zijn allemaal, stuk voor stuk, anonieme antwoorden, al zijn sommige GV ers wijzer en meer levenservaren en meer uitgesproken dan andere...Op straat en in de bus glimlachen we niet eens naar elkaar, als we elkaar tegenkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dit het antwoord is waar ik wat aan heb maakt het mij niet uit van wie het afkomt. Ik maak dus geen verschil. En ook al zou je met iemand een pittige discussie hebben en we komen niet tot elkaar , dan nog blijf ik positief en kan gerust de volgende keer een positief duimpje uitdelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad maar het is allemaal goed gekomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat hebben we wel gedaan.
Degene die wat mij betreft het beste antwoord geeft, krijgt de 10 extra punten, onafhankelijk van het feit of ik wel of niet een voorkeur zou hebben voor die persoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie of wat je ook bent,zwanger of behanger,alleen als je het m.i. beste antwoord geeft en niet anders!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"zwanger of behanger" LOL +1 (ook omdat het antwoord goed is)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bepaalde "zangers"zouden van mij alleen maar minnetjes krijgen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bepaalde zwangere en behangers ook hoor hahahaha
+1
Weet je bailey, het is best wel een goede vraag, want deze dingen gebeuren hier bij g.v.
Je moet er zo voor oppassen dat je bepaalde mensen de punten niet alleen maar gaat gunnen.
Natuurlijk ga je sommige mensen hier op g.v. beter leren kennen en als ze ook nog ongeveer het zelfde denken als ik zelf, dan ga je de punten gunnen.
Van veel van deze mensen krijg je toch al wat vaker een plusduimpje of komplimentje, tewijl anderen je nogal een willen afzeiken.
Dan is de keus al snel gemaakt.
Ik heb hier toch wel vaak een probleem mee, zeker als ik die persoon al kort ervoor ook al een beste antwoord gegeven heb.
Het gaat dan zo snel lijken op vriendjes politiek.
Laatst gaf ik 2 keer achter elkaar die persoon het beste antwoord, toen heb ik de derde keer toch voor een ander gekozen, een iets minder goed antwoord.
Maar mensen die ik wat minder mag, geef ik toch wel eens een beste antwoord, verdiend is verdiend.
Maar punten geven is voor mij meestal meer dan alleen maar knopjes drukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik mag hopen dat ik bij het toekennen van Beste Antwoord, dat antwoord kies dat inderdaad het beste is.

Mochten er discussies ontstaan: IRL houd ik ook wel van een goede discussie. Waarbij "goed" best mag staan voor "hevig", **MITS** het een dialoog is, en niet twee monologen. Alle discussianten moeten elkaar in hun waarde laten.

Maar ik kan me zo voorstellen dat hier mensen rondhangen, al is het maar voor korte tijd, die erg negatief en beledigend zijn. Of ik die dan ook een Beste Antwoord zou gunnen...? Ik mag hopen van wel, maar of dat zo zal zijn...

Maar het kiezen van een Beste Antwoord is toch niet verplicht? Ik heb begrepen dat je je vraag ook kunt sluiten zonder een Beste Antwoord te kiezen. Voor de punten maakt dat niet uit.

Dus als je merkt dat je geneigd bent iemand de punten te "gunnen" in plaats van objectief te zijn, kun je altijd nog die uitweg kiezen.

Trouwens, die uitweg is ook handig als meerdere antwoorden het Beste zijn.
Cryofiel
14 jaar geleden
Leuke vraag. Alhoewel ik het vaak wel met je eens ben, heb ik ook wel eens van die keren dat je me het bloed onder de nagels vandaan haalt met je antwoorden. Toch mag ik jou wel en dus beoordeel ik iedere vraag en antwoord naar zijn inhoud. Dat geld voor een ieder, ook voor diegene die ik misschien niet echt mag.
Als je niet objectief kunt blijven, moet je hier niet aan mee doen, want dan is GV niet meer betrouwbaar.
Het gaat om het antwoord, niet de persoon die er achter zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat op een plaats met zoveel meningen iedereen elkaars bloed wel eens onder de nagels haalt. +1 ;-)
Ik kijk puur en alleen naar welk antwoord mij het meeste aanstaat, niet wie het gegeven heeft.
Hoe kan ik nu een hekel hebben aan iemand die ik eigenlijk helemaal niet ken? Alleen op basis van een avatar en sommige antwoorden die me niet aanstaan?
Nee, ik kijk puur en objectief naar het antwoord dat mij het meest aanspreekt. Dan kan inderdaad het beste antwoord zijn, maar soms verkies ik hier ook een grappig antwoord, puur om de creativiteit.