Moet je je vriendin kussen?... Raar hoor, je wíl haar toch wel kussen als je haar een dag niet hebt gezien? Als je dat niet wilt...houd je dan wel van haar?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Hoeft niet, maar ze zal het vast prettig vinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee, als jij dit doet gaat zij dat de volgende keer van je eisen. het is dus sterk af te raden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ze een bartender bij heeft wel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is toch niets teveel gevraagd als je elkaar een dag niet gezien hebt?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ligt eraan waar je dat kusje geeft
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom zulke vragen? Dat hoort op een chat site thuis. Niet hier.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet als zij het ook niet doet!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee een beurt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik sluit me aan bij Berry, totaal onnodige vraag weer hier...

Leest men de richtlijnen wel?

Er is ook een vraag wie er naar graspop ofziets gaan.....

Dit is geen chat site of oproep site, dan naar partyflock of iets dergelijks....

Is ook wel vreemd dat je aan wildvreemden moet vragen of jij je meisje moet kussen als je thuiskomt.....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoeft niet. Je kan het ook aan de buurman vragen of hij dat wil doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
plaats er eens een foto bij?(van je vriendin)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat je dat van haar wel moet ja.