Wie is Harry Moseley?

Ik las laatst ergens dat Harry Moseley, een jongetje van 11 jaar aan een hersentumor overleed. Verder weet ik niks over hem. Weten jullie misschien iets over hem?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

het jongetje is tamelijk bekend geworden.
zijn ouders konden raakten financieel uitgeput.

Toegevoegd na 2 minuten:
hij inspireerde door op bijzondere wijze met zijn lot om te gaan.

Toegevoegd na 4 minuten:
en hij zamelde geld in voor hersentumoren.

Toegevoegd na 5 minuten:
o.a. door het verkopen van kralen-armbanden.

Toegevoegd na 7 minuten:
hopelijk kun je engels, anders even de pagina door de pc laten vertalen. Harry Moseley had een voorbeeldfunctie.

Toegevoegd na 9 minuten:
deze link geeft m.i. heel veel info
http://authorshelpingharry.blogspot.com/2011/09/who-is-harry-moseley.html
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!! :)