Wat is als men wel eens zegt. Het kan verkeren.

Hoorde net de uitdrukking het kan verkeren. Wat is dat ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.4K

Het beste antwoord

Het betekent dat iets snel kan veranderen, bv je mening over iets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het kan veranderen, zinspreuk van den Amsterdamschen dichter G.A. Brederoo (1585-1618)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Enige jaren geleden waren de prijzen van de huizen torenhoog en betaalde men er grif grote bedragen voor. Nu raak je ze aan de straatstenen niet kwijt, ook al zijn ze duizenden euro's in prijs gedaald.
Dat is m.i. een goed voorbeeld van het gezegde het kan verkeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gezegde, Het kan verkeren, betekent precies hetzelfde als dat men zegt Het kan gebeuren.