Ik zie bij veel bedrijven staan 'Klaar terwijl u wacht.' Maar als het zo snel klaar is dan hoef je eigenlijk toch niet te wachten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (3)

Daarmee bedoelen ze dat iets binnen enkele minuten klaar is.
Een sleutel namaken kost bv. maar een minuutje (moet je toch even voor wachten), maar een net pak helemaal restaureren kost wel enkele uren/dagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij wacht en ondertussen helpen ze je met jouw reparatie.
Ze bedoelen natuurlijk dat het snel klaar is en je niet hoeft terug te komen om het weer op te halen. Dat willen mensen graag en het trekt klanten. Maar er staat nooit bij hoe lang je moet wachten. Als er meer mensen voor je zijn of de reparatie duurt lang of er is weinig personeel, dan moet je lang wachten en is het niet snel klaar. Dus een garantie krijg je niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon om klanten te trekken. Eigenlijk is het een stomme uitdrukking, want iets is altijd "klaar tw u wacht" of dat nou 3 minuten of weken is... En als het klaar is hoef je niet meer te wachten.