Kan een voedingsbodem voor chaos zijn....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is heel vermoeiend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Krijg je ruzie van..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt aan de context maar in een vergadering wordt het moeilijk om knopen door te hakken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je komt er niet uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oorlog en doden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat het onzinnige discussies oproept, die alleen als doel hebben, het gelijk te krijgen, teveel is nooit goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan in welke relatie jij staat tot de persoon met wie je die verschillen hebt. Als het je baas is bemoeilijkt het ernstig de werksituatie, als het je partner is heb je een onmogelijke situatie in huis, als het je kinderen zijn wordt opvoeden een zware taak en als het je buurman is hoef je je er geen mallemoer van aan te trekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok. teveel is teveel,het bemoeilijkt de discussie,en allerlei andere nadelen hebben anderen al uitvoerig beschreven.
daarnaast kan het ook zijn dat veel verschillende meningen,niet alleen nadelig zijn,maar ook voordeel hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat er veel tijd verloren gaat met discussieren, en een gezamenlijke mening vormen, waar iedereen zich in kan vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Te is nooit goed,te is te veel en zal altijd een nadelige klank hebben en houden.
Hoe meer verschillende meningen hoe moeilijker een democratische oplossing of eindbeslissing.
Het geeft meestal een onbevredigend gevoel voor 1 of meerdere partijen die een andere mening hebben en geen gelijk krijgen.