Wat zijn vandaag de dag hypes waarmee we een optreden kunnen doen?

Bijv. planking etc.

Toegevoegd na 26 minuten:
Andere dingen dan in plaats van in een bepaalde houding gaan zitten zijn ook welkom.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Planking is uit, owling is nu in.

Toegevoegd na 3 minuten:
olwling is dat je ergens als een uil gaat zitten en je dan laat fotograferen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is ook alweer uit. Men gaat nu Batamanning doen. Betekend dat je aan je voeten ergens aan hangt met je hoofd naar beneden.
http://www.google.nl/webhp?rls=ig#q=batmanning&hl=nl&rls=ig&site=webhp&prmd=ivnsu&source=univ&tbm=nws&tbo=u&sa=X&ei=819oTrjnD8ybOtnv3M0L&sqi=2&ved=0CDIQqAI&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=a6cc7fff3a79b56d&biw=1391&bih=815