Altijd eerst even aanbellen en er wat van zeggen.
Het kan natuurlijk niet op dit tijdstip, maar alvorens de politie in te schakelen moet er tenminste een waarschuwing gegeven zijn.

Als het na je waarschuwing nog steeds doorgaat, dan uiteraard de politie bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na een goede bons op de muur is het nu eindelijk stil... maar om op dit tijdstip hun te gaan storen in hun ruzie waar de spullen waarschijnlijk om je oren vliegen spreekt mij niet erg aan haha toch waardevol antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat kan ik me goed voorstellen, dat waarschuwen doe je misschien ook meer bij geluidsoverlast, haha.
Maar wel asociaal zeg om jou zo je nachtrust te laten verstoren...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nouja ik was nog wakker maar voor mijn vriend gaat de wekker weer zes uur is wel knullig ja haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook al zo'n nachtbraker, haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben beetje eigenwijs haha en ik heb al zo een 'goed' ritme maarja moet kunnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ een beste antwoord!

Andere antwoorden (2)

Als t nog eve doorgaat de Politie bellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat toevallig :o.. Mijn overburen maken ook keiharde ruzie.. Ik ga zo de politie bellen.. Zou ik ook doen als ik jou was. Succes in ieder geval
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een goede bonk op de muur gegeven nu is het wonderbaarlijk stil...gaat bij jou niet op natuurlijk...politie bellen is wel goed denk ik...kan toch niet midden in de nacht... succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha de mijne zijn ook opeens muis stil. Ik begrijp ze echt niet. Maar ze hebben wel vaker ruzie en gooien vaker met spullen. Het leuke is dat het altijd in de nacht gebeurd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien had zij weer 'hoofdpijn' haha zou een reden kunnen zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa.. Echt een reden om zo een groot ruzie te maken zodat ik aan de overkant wakker wordt :p.. Volgens mij kwamen ze er niet uit wie er boven op moest liggen dit keer :p haha wat een fantasie haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op dit tijdstip word je toch melig:-P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaaa haha terwijl je gewoon andere dingen kan doen.. Als zij net als ik alleen moesten slapen zouden ze elkaars waarde kennen :p.. Of je kan het ook zo zien.. İk kan maar beter niet klage dat ik vrijgezelliig ben ;p haha
Pieter2011
12 jaar geleden
Volgens mij wonen jullie in dezelfde straat...