Welk nieuwsbericht is dit?

Vanochtend om half 9 denk ik hoorde ik op 3FM een nieuwsbericht over 2 mensen die waren omgekomen nadat ze verdwaald waren met de auto. Toen ze gevonden waren lagen ze 1 km uit elkaar. ''Alsof ze allebei een andere kant op gingen om hulp te zoeken'' aldus Giel. Ik was half wakker dus ik heb niet gehoord om wie het ging. Ik wil hier wat meer over weten, maar ik kan het nergens vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je het aan die Giel vragen?
Amadea
13 jaar geleden
Was gisteravond al bekend. Ze waren met een gewone auto woestijngebied ingereden waar je alleen met een jeep doorheen komt. De auto zat dus vast en zij zijn uitgedroogd. Guus van Hove en zijn vriendin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vreselijk nieuws, ik schrok er van gisteren. Guus was echt een aanwinst voor de 013.

Het beste antwoord

Dit bericht. Het gaat over de directeur van 013 in tilburg en zijn vriendin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hier kan je het mogelijks terug beluisteren:

http://giel.vara.nl/opening-item.699.0.html?&tx_ttnews%5Btt_news%5D=19293&tx_ttnews%5BbackPid%5D=244&cHash=140b3d83f9aceb0d67c41ccddc000255

Toegevoegd na 26 minuten:
De directeur van het poppodium 013 in Tilburg, Guus van Hove, en zijn Duitse vriendin zijn eerder deze week omgekomen in een woestijn in het Nationaal Park Yoshua Tree in Californië. Het tweetal is vermoedelijk aan uitdroging bezweken. Dit hebben de Amerikaanse autoriteiten woensdag bekendgemaakt.

Van Hove (44) was samen met zijn vriendin, de 38-jarige Helena Nüllett, maandag in een gewone personenauto een weg opgereden waar alleen terreinwagens mogen rijden. Het stel wilde via Yoshua Tree naar Arizona rijden.

Onderweg kwamen ze vast te zitten. Ze hebben de auto verlaten en zijn na enkele uren in de brandende zon bezweken. Hun lichamen werden later zo'n 1500 meter van elkaar verwijderd gevonden.

Alle concerten van 013 zijn deze week afgelast naar aanleiding van de dood van Van Hove.
fremar
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de link kunnen openen en het nieuwbericht gehoord,de uitzending is wel van 8 tot 9 u,en om op het nieuwsbericht van 9:30u uit te komen moet je onderaan het scherm van de mediaplayer het knopje van de "voortgangbalk" naar het midden zetten om zodoende bij het nieuwsbericht van 09:30u uit te komen.
Ik weet nu helaas niet over welke twee mensen dit gaat want ik ken ze niet,maar wat wél bekent is is dat mensen in deze situatie zo snel mogelijk geholpen willen worden en bevangen door de warmte,en verward door het uitdrogen dat ze dan zijn,hopen ze op het vinden van vluge hulp door het uit elkaar gaan en gesprijd gaan zoeken,iets dat bijna nooit lukt,zo helaas ook in dit geval.
Wat mij nu bij deze wél ook opvald is dat ik hier reageer,ook ivm deze "fremar" gegeven link,het valt mij namelijk op omdat de vraagsteller zelf nog niet reageerde,hoewel juist die toch liet weten er méér over te willen weten???