Hoe zat die truc in elkaar die oplichters gebruiken en waar Tros Radar voor waarschuwde? zie uitleg

Je zit in een cafe en er komt iemand met een weddenschap dat hij met de inhoud van zijn kleine glas jouw groter glas helemaal kan vullen.

Toegevoegd na 52 minuten:
De uitzending was een paar jaar geleden. De inhoud van jouw glas giet hij over in een ander leeg glas en het klopt. TrosRadar waarschuwde ervoor dat het ook om weddenschap ging om een rondje te geven herinner ik mij nu.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het niet gezien, maar hoe jij het beschrijft mag hij zijn kleine glas meerdere keren vullen, of was dat het niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
emforever nee hij giet de inhoud van je cola of pilsje in een ander glas. Ik weet nog toen ik dAt zag ik van verbazing omviel (grapje) je kan die truc ook thuis doen want heb het zelf geprobeerd maar ben het vergeten.